Ξανά στους δρόμους οι αγρότες
Σε νέες κινητοποιήσεις τον Ιούνιο προχώρησαν οι αγρότες σε πολλαπλές περιφέρειες της χώρας, όπως για παράδειγμα σε Κρήτη, Θεσσαλία και Μακεδονία. Οι επαγγελματίες του κλάδου, τόνισαν στα μέσα επικοινωνίας πως βρίσκονται σε χειρότερη κατάσταση από αυτή στην οποία βρίσκονταν τον χειμώνα, διεκδικώντας αποζημιώσεις και μέτρα που θα στηρίξουν το (πενιχρό) εισόδημά τους. Η καθυστερημένη (έως…





































